Lugn och vårlängtan

Ska ha en lugn kväll hemma, väntar bara på att energin ska slå till. Har massor att göra, städa, plocka sortera in. Ta plats igen i garderober och skåp. Framför allt ska jag inte tänka på Daniel, höll på att åka dit på det just nu. Ska göra Lax på spenatbädd med massor med grädde, bara firren tinar någon gång...

Har sett fram emot den här kvällen hela dan, egentid. Men när jag kom innanför dörren så slog tröttheten till. Veckans början är alltid smockad med aktiviteter. Buggkurs, körsång och social lilla lördag. Igår åkte jag och Daniel och kollade in soffor i Birsta, otroligt mysigt. Det finns ingen jag hellre shoppar med än honom faktiskt... Sedan bar det av till säter för att hämta saker där och sedan dansade jag sista timmen uppe på Altira. Trotts all aktivitet har jag varit jättepigg på jobbet idag och ÄNTLIGEN haft koll på läget som mottagnings sköterska "spindel", hoppas att kontrollen håller i sig kommande 4-5 veckorna : )

Nu ska jag ta mig i kragen.

Kram på er allihopa. Jag lever och mår ganska bra. Eller väldigt bra om man jämför med förra veckans bottenkänning. Till helgen blir det dans, kanske både fredag och lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0