Skön helg

Jag är määkta stolt över mig själv :) Har fyllt helgen optimalt, fick äntligen energi igen efter lååång tids energilöshet, har knappt gjort något hemma på 2 månader. Igår vaknade jag av mig själv kl 7 vem behöver sova ut på helgen. Och jag började städa lyan från topp till tå, nästan. Sedan vare dans på kvällen Biwagalan med skivbolagets sex dansband, Shake, Zlips, Kinbergs, Titanix, Martines och Svänzons. Jätteroligt att få höra band som inte jag har hört så mycket av tidigare. Publiken var väldigt blandad men det fanns några guldkorn, bästa dansen var med en Lulebo, jej vilken dans han hade. Hoppas på repris till helgen i Skelefteå. Shake... vad ska man säga. Helt makalösa! Stod en buggdans när de spelade och deras musik gjorde att jag blev helt sådär lyriskt, bubblande lycklig, kär helt enkelt. Kär i själva företelsen och livsstilen dans :) Underbart!

Idag fick jag en dag med Daniel. Shoppat, övningskört, skrattat, ätit, nästan inte grinat alls, sovit. Väldigt skönt. Jag tycker att jag har landat i att bo själv, än så länge i alla fall. Det går bra. Nu ska jag krypa ner i sängen med en bok och bara njuta av det som är kvar av söndagen. Tidig kväll ikväll önskas. För imorgon börjar en hektisk vecka med massor av dans! Buggkurs, kanske lilla lördag, Aveny, foxkurs och dans i Skellefteå.

Livet är en dans på rosor, rosor med taggar. Men rosor är det i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: Biggis

Underbart att läsa!:) Sköt om dig massor nu! Kram!

2009-03-25 @ 10:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0