känslor

Blir ledsen när andra som inte vet vad som rör sig i mitt huvud eller har någon aning om hur alla bitar hänger ihop, lägger kommentar och nervärderar mig troligtvis på grund av det smärtsammaste beslut jag kännt mig tvungen att fatta i hela mitt liv.

Men man har kanske ingen rätt att vara ledsen och sörja något som är självvalt? Förmodligen inte. Kanske är det till och med respektlöst och egoistiskt? 

Självklart att det ensamt, tomt och svårt att fatta att det är på riktigt. När insikten emellanåt kommer att det väl är på riktigt så är min saknad efter honom stor, stor, stor. Men bättre att göra något åt det nu än att sopa problemen under mattan och fortsätta som vanligt medans tiden går och irritationen och osäkerheten växer. Och det är det jag har gjort.

Eller så är jag bara överdrivet kännslig och bör tagga ner, kan vara så oxå.

Har hur som hellst inte gjort ett skit ikväll förutom att laga middag. Fuck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kramar om



Känslor har man .... ingen ska klanka ner på dem .... Du är bäst !!



2009-03-19 @ 21:56:16
Postat av: Karolina

Alltså .. det var då SweetyP som skrev det dära där uppe .. ;)

2009-03-19 @ 21:57:08
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett starkt och modigt beslut. Klart du har rätt att vara ledsen. Kramar på dig

2009-03-22 @ 18:42:57
Postat av: annsopannso

min kommentar ovan =)

2009-03-22 @ 18:43:43
Postat av: Sven

Du är helt normal... Kram!

2009-04-06 @ 22:32:35
URL: http://enkla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0