Blir varm i själen

... av era fina ord! Tack för att ni finns där och tycker om mig för den jag är. Även då jag bara kan komma på mina dåliga sidor och öser ut delar av mitt liv på bloggen...

Nu är bergodalbanan i alla fall på väg upp. Spännande liv. Idag har varit en bra dag men givande samtal bland annan med min papps. Han gav mig rådet att säga till folk på skarpen, om det börjar rinna över för mig med orden "om du ber mig om en sak till, så slår jag ihjäl dig* Han är underbar min pappa, det är ett som är säkert. :)

Idag är det torsdag, om en vecka är jag i Göteborg hos Per Erik! *Lycka*








Kommentarer
Postat av: Sweetypajen

Puss sötis!!

2009-11-13 @ 23:30:35
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vänner är änglar som lyfter dina fötter när dina egna vingar har glömt bort hur man flyger...

2009-11-16 @ 19:43:30
Postat av: Tommy

mmmm!:) MEN så fina ni är!!!!!!!!

2009-11-18 @ 08:05:03
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0