Bergeforsen!

Zlipsarna och Wströms stod på scen och körde gärnet från och till under kvällen.
Palle, Kakan, Amanda och jag ramlade in på parken vid kvart över åtta typ. Å sedan var det bara te å dansa på =) Underbart ljuvligt som vanligt... Blir så lycklig i hela kroppen av att dansa, närheten, rörelsen, musiken, samspelet mellan mig och killen i dansen ger mig så ofattbart mycket. Njutning och tillfredställelse på hög nivå.
Dansade med två nya ikväll, Umeåpojkar, I like : ) En av dem hade jag spanat på ett tag nu.
Just nu är jag helt slut i kroppen och knoppen efter lite mer än fyra timmars effektiv dans.

Snart borde nog kära Danne komma hem efter krogen... Det känns som att det var länge sedan vi var på dans ihop. Krogen ger mig verkligen inte mycket. Tycker verkligen synd om dem som inte upptäckt dansen. Vilket mörker att "behöva" gå på krogen för att roa sig. Det är kul ibland i och för sig. =)

Imorgon är det sångeri med kören igen. Dagens sång på Norra gick riktigt bra, det var kul. Traskade runt på marknaden efteråt och fick med mig torkade trattisar å lite annat smått och gott med hem.

Nu kallar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0