Fick du kött på dig?!

Ankan har än en gång lyckats med replikerna. *suck* Jaja =)
Hur som, midsommarhelgen är gjord. Jag och Daniel har varit ute i Säter och vilat upp oss i solen efter storfesten  i Kovland. Det var riktigt kul, med mycket folk, stor grill, mixerbord med både rökmaskin och blinkande discolampor, lekar, vattenplask och desvärre aldeles för mycket drickbart med sig i bagaget...!  Var helt knäckt i lördags...

Dan började med lunch ute i Timrå hos Gun och Birger, sedan snabbt ut till Kristinelund och Rolf för lite samvaro, sedan snabbt stressa hem för att fixa inför grill och sånt, stor tid gick åt att blanda bål i petflaskor men vad gör man inte för konsten! Trotts tidsbrist så stod vi på storgatan redo för avfärd redan innan Malin och David kom för att plocka upp oss. De som känner oss vet att vi inte kan passa tider, så denna bedrift är jag stolt över =)

Jag börjar bli riktigt taggad och laddad inför Ölandsäventyret. Längtar! Längtar till Gatufesten oxå men mest till Öland : ) Nu har jag bara fyra arbetsdagar kvar innan semestern...

Kommentarer
Postat av: Malin

Har försökt att ringa J:et massor men hon svarar aldrig och så fort jag har jobbat eller inte kunnat svara så har hon ringt, typiskt!! Snart smäller det!!

2007-06-26 @ 12:22:16
Postat av: Malin

Takbox blir ju toppen:) Kl. 9 känns tiiidigt med tanke på att jag inte e hemma förns 8 men jag kanske kan härda:) Jag kommer ev. att stanna hemma i Loftahammar efter öland, ska på en möhippa, men det är ingenting som e bestämt än, vet det tills fredag. Vi hörs något i morgon.

2007-06-26 @ 23:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0