Onk mott

Nu har jag spenderat två dagar på mottagningen. Gått bra, är ju rätt självgående av mig men jädrar i min låda va trött man blir när man är på ett ovant ställe... Viktigt att sova, men klockan är redan kvart över tio. Längtar till semestern!!! Är ju faktiskt bara sex arbetsdagar kvar = ) Är rädd att min 2,5 semester veckor kommer att susa iväg i ett huj ba. Men den dagen den sorgen

På fredag är det midsommar... men det går lite småtrögt med planeringen kan man säga. Men det blir nog bra hur som hälst. Det finns ju ett par gräsmattor i stan som man kanske kan vara på *skratt*

Det är sommar i alla fall. Hoppas intensivt att den tropiska värmen som var härom veckan kommer tillbaka!

Nu ska jag ladda inför imorgon... jobba jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0