Nattarbete

Tre timmar kvar. Har gått riktigt skapligt hitils... fast det börjar gå trögt i skallen. Sov bara till nio i morse och sov en halvtimma innan jag började mitt pass. Fullt hus med lugnt ändå. Har gjort klart mina sysslor i läkemedelsrummet.
Jag säger bara en sak, tack och lov för internett och alla dnavänner. Upptäkte tidigare idag efter ett besök inne på Lejons sida att jag lagt mitt scchema januari-februari helt uppåt väggarna. Lagt en jobbhelg under öviksmaran. Detta måste fixas ögonaböj på måndag!

Angående dans så har jag otippat varit helt dansabstinet hela dagen. Kollade in YouTubes diverse dansklipp. Vissa är verkligen så extremt bra. Vill jag oxå. Fick tillsägelse att jag dansade lika dant hela tiden senast på kursen. Men hur ska man lyckas ändra sin stil.......  LÄNGTAR till på torsdag!!! Shake på Aveny! Det blir kallas det  : )

Har anmält mig och Danne till Dansmaffians 1års fest. Det lbir säkert kul, bara det blir av...

VILL DANSA NU....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0