Findlandsfärjan

Har fått en del klagomål att jag inte skrivit något om båtturen till Finland i början av mars så här kommer det!
 
Det var jag och Danne, Eva och Olle och Linette och Birger som sällskapade det. Vi åkte första klass på tåget ner och det var inte dumt det =) En snabb resume. På buffen åt jag en massa "alger" eller vad det nu är, sån där topping man får när man äter sushi, är verkligen helt galen i det! Första kvällen tappade jag och Daniel bort de andra som höll till i karioken hela kvällen. Dag två, sovmorgon och sedan en snabbtripp till huvudstaden, Helsingfors. Tyckte inte att stan verkade vara så stor precis... Badning på båten i nyshoppad bikini, även Danne hade köpt badbyxor och just den modellen  var populär i vårt sällskap :)  Kvällen blev riktigt lyckad. Hemresan i buss var lååång. Det blev en mycket trevlig resa =)

            

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0