Rastlös

Hela sängen är full med kläder, håller på att rensa och se vad jag har i mina klädgömmor hemma. Ett stort projekt. Har köpt en del nederdelar som är perfekta att dansa i men jag har nästan inget att ha upptill. Alla mina glansiga toppar är mer passande för vintersesongen.

VILL åka och dansa imorgon, känns som att jag helt har fastnat i danstankar idag och kan inte släppa det enorma dansbehovet. Men jag hittar ingen jag kan åka med. Vet inte ens om det blir en bra dans heller, det är Shake som spelar så musiken kommer ju att vara strålande, men om det kommer några killar har jag ingen aning om. Har aldrig varit på Nor ens. Men dansa vill jag då göra i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Idag såg jag två dansälskande linslusar i ST! Kul =)) Hoppas allt är bra!

2008-06-03 @ 20:15:47
URL: http://www.carros80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0