Gräsklipp

Nu är ankan skönt trött i kroppen efter att ha massakrerat gräset som växte i godan ro hos mammsen och pappsen. Åkklipparen är inne på lagning så de var att ta till den vanliga Klippon. Gården är alldeles för stor det är då ett som är säkert! Solen skiner mellan molnen och sol det tycker jag om. Särskillt när jag ska jobba ute, annars får det va. Ikväll åker jag hem igen, skönt för jag har massor att göra hemma. Packa, städa och tvätta några plagg inför malung. Ev blir det dans både tisdag och onsdag. Järvsö och Zlips imorgon och Gussjönoret och Expanders på onsdag.

Privat så mår jag så fantastiskt mycket bättre nu än sist jag skrev. Glädjen rusar i kroppen och det pirrar i magen.. Så jag hoppas att jag aldrig behöver känna som jag kände då igen. Spekulationer, antaganden, sårade känslor och ledsamhet blir sällan bra när det får gro och växa... Att gå till källan är bättre. Men till det måste man våga och mitt mod går upp och ned. Men jag har bestämt mig för att sluta att vara feg så nu börjar mitt nya liv... taadaa! Possetiva tankar om mig själv kan kanske hjälpa...

Längtar till malung, till vännerna och till DIG!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tycker Malins undertext på bloggen är grymt bra, "Man måste våga för att vinna"!:) Ha några härliga danskvällar!

2009-07-13 @ 20:53:28
Postat av: malin

det är verkligen sant, som som vågar vinner. Det VET jag:)

2009-07-14 @ 01:14:19
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: fia

å jag längtar efter dig! :)

2009-07-14 @ 09:46:58
URL: http://filosofifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0