Helg i 140

Helgen började med dans i Umeå och premiär på Gräsmyrs loge. Jag är verkligen helt såld på att dansa i norrland. De bästa danserna blev med Feelgood och Joel... jäklar vilken känsla. Alla underbara vänner! Det var Zlips på scen och det blir ju alltid bra. När väl kvällen tog slut så blev jag knappt utsläppt från logen då älsklingarna i Zlips var på sitt allra bästa kramhumör. Å en bättre avslutning på en härlig kväll är svårt att få = D

Jag och SweetyP på resan upp


Lördag sång och dans på Sundsvalls torg på Nationaldagen! Jättekul och varmt att dansa med Altira. Hyffsat kul och jättekallt att sjunga med Confetti i ett tält under alla pris och stipentieutdelningar... jag ville inte alls dansa under de två timmar som vi var i det kalla tältet. : )








Lördagkväll så blev det avslappnad utgång med Sofia och Erika, helt okej kväll. Fullt med folk på Oscar men varje gång jag är där så begriper jag verkligen inte vad jag gör där. I jämförelse med en danskväll eller ännu mer en dansfest så är det ju en totalt meningslös sysselsättnig. Men vad gör det, jag kommer ju att hänga där ändå åtskilliga gånger i sommar. haha!



I helgen kommer oväntat men efterlängtat besök! Hela helgen bara du och jag och en massa med dans! Briljant bra.


Höll på att glömma Söndagen! Malin och Thomas kom på besök då Ossian blev döpt i lördags. Hela gänget (Lina,Jonas och Ossian, Elin, Krister och Iris, Malin och Thomas och så singelbrudarna Kicki, Lina och Jag var ute på Hamnstugan och spikarna gjorde en lov till Kickis stuga och sedan blev det några timmar i birsta. Jag höll på att somna typ hela tiden. Det är verkligen bra att sova och vila ibland. Inte undra på att jag varit trött på jobbet i veckan när helgen var så välspäckad.








Men jag önskar att förra helgen kunde gå i repris... om och om och om igen.
*s a k n a r*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0