Helg i 280 ;)

Ohh så roligt jag har haft det i helgen! I fredags kom gänget. Erik kom först och lagom till middagen dundrade Nel och MickeMelker in med dunder och brak. Snabbäta innan dansen, klädhysteri som vanligt och sedan full kareta ner till Jättendal och Älvstagården där Zlips spelade. Herregud va det var brudar/kvinnor/flickor där damöverskott som hette duga. Jag hade hyffsat kul men stod ganska mycket för att vara jag. Väl hemma i Ankeborg så knödde vi ner oss i sängen, Minime i mitten naturligtvis.

Lördag blev det fika på Barista... det var dock några som saknades sedan sist <3  Shopping, hittade än en gång en klänning på Carlings rea *lyckliga jag* som jag sedan bar på kvällen i Torsloge i Sandviken där Shake spelade upp till dans. Men innan dansen åkte vi ner till Eriks moster och Nels gamla väninna i Iggesund och avnjöt älgköttsgryta.... mums. DANSEN hejsan svejsan. Galet bra, nytt ställe och mycket okänt dansfolk men jag stod inte en låt, blev uppbjuden som bara den. Höjdpunkterna var Fräs och Goofy... Oh lord, vilka karlar. Delux.

Söndag shopping igen fast nu i Birsta. Denna gång lämnade vi av Erik hos Stefan och brummade iväg själva och så luftigt det blev i börsen efter vår effektiva shopping. Innan dansen åkte vi ner till Hudik och Micke som stod för matlagningen för kvällen supergott det med och så äntligen Hög premiär. Jag bara älskar Högslogen! Känslan stämningen danslyckan är som insprängd i väggarna :) Fick massor med härliga danser och några riktigt fartfyllda bugg. Helt underbart! :) Två fina bilder från hög.

 

SusannaMagdalena tar de bästa fotona som går att uppbringa!

Hela helgen var fylld med massor med skratt. Önskar att Nellen kunde bo liiiite närmare!

Kommentarer
Postat av: Sandis

Snart är det dags för en helg i 340 km/h. Så fort har jag endast åkt en gång.... Det var på hojen..

Men helgen väntar hogtryck och ja hela veckan..



Du är förlåten..

2009-06-23 @ 21:33:55
URL: http://www.metrobloggen.se/sandhagen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0