Inför Öland

Mina förväntningar har varit gigantiska i veckor. Men just nu så är jag inte så peppad faktiskt. Märklig känsla. VIssa dagar har jag varit hög som ett hus av längtan. Längtan efter en massa saker. Orsaken till min avtaggning är troligtvis att jag gått och blivit förkyld... tajming eller inte! Har varit hemma hos mamma i Säter sedan söndagseftermiddag. Var extremt speedad då så jag tog i med hårdhandskarna och gick typ bärschärk (eller hur det nu stavas) i trädgården även kallad djungeln och fokus hamnade på jordgubbslandet. Har fortfarande träningsvärk baksida lår efter detta... jag måste verkligen ut till säter oftare så jag slipper ogräs i den kvantiteten... I övrigt har jag mest solat när jag inte poat på på gården :)

 

Kommentarer
Postat av: Karolina

Duuu ... även om taggningen kanske avtagit en sväng så kan jag lova ... att på fredag i bilen ner hittar den tillbaka ler



Ojojoj vilken vecka det kommer bli ... otroligt skojs!! Lovar!! Kramen!!

2009-06-24 @ 23:27:10
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0