Ännu en helg i Säter

Jisses. Tror att jag blev drogad av Cocillana Etyfin blandat med Kåvepinin på fastande mage igår. Mådde räv när jag väl kom hem till föräldrahemmet igårkväll, mamma hämtade mig efter hennes kvällspass. Mådde illa, var yr och trött. Väl framme däckade jag i sängen med kläderna på... Vaknade runt 02 och var pigg som en lärka :) Undrar hur det ska gå att jobba till veckan.... borde verkligen vara hemma och bli frisk någon gång. Men det finns ju ingen personal och inga vikarier på mottagningen! På måndag är det bara jag som är på golvet och ger behandlingar. Det funkar ju inte! Särskillt inte nu när jag hostar och är så snorig så hälften vore nog.


Längtar till helgen..... massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0