Det spritter i kroppen

Hemma igen... poppar Wahlströms. Jag tycker att det är lika roligt varje gång jag skriver det. Bara för ett år sedan så kräktes jag bara jag hörde namnet Wahlströms. Men på ett år så kan man ju ändra sig på många håll.

Blir så danssugen, jag känner verkligen i kroppen hur underbart skönt det är att dansa, bara av att fantisera om det. Kärlek i varje fiber. Lycka i varje cell. Tillfredställelse i varje andetag. Perfektion i varje steg. Särskilt när allt stämmer.. mannen, kemin, musiken, mystiken. Jag är tacksam.

Men jag vill ha det NU! Lite svårare att lösa det. En vardagsrumsfox skulle sitta så fint precis nu... Om jag glömmer de där små detaljerna som hosta, snuva och otvättat hår. Hahaha  = )

En liten bild från Umeå för några veckor sedan. Bugg med Anton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0