Förkylning my as!

Jag struntade i krämpor och åkte till Umeå med Kakan och Berkö. Det var ju säsongsavslutning och det var ju SHAKE och det var ju UMEÅ! VIlken kväll :)

Det var Johans sista spelning med Shake, det märktes faktisk. Det var en lite sorgsen ton i bandet stundvis, han har varit lite i bakgrunden ofta tycker jag men igår så kändes det som att han klev fram och verkligen gav gärnet.. the grand finale...   Det kändes skönt för mig personligen att äntligen åka upp till Ume när Shake spelade, har ju fått både en och två gliringar angående mina prioriteringar tidigare ; ) Ni är bara bäst!!!!  Maniac ... OMG!

Dansen... stod inte en enda, nästan bara topppoängare, och nästan slagsmål om sista dansen.. hahaha I like ; ) Hade så sanslöst roligt med Erik så det finns inga ord =) Hade verkligen planerat att dansa med Pillan igår men det hans inte med pga alla boysen. Umeå är ett dansparadis =)

Ikväll blir det middag på Oscar med Kicki och piteMalin bland annat. Ser fram emot det! Ska bara in på stan och köpa mig en flaska Torres först. Partyparty! Fast jag känner mig bakis redan... sovit för lite och vaknat var annan timme. Kom inte hem förrens fem tror jag.

Livet leker! Jag känner mig så tillfreds i min situation som singel. Vete sjutton när jag kommer känna mig redo att gå in i en rellation igen... men ett vet jag och det är att jag inte har bråttom dit.

Nu ska jag äta frukost  : )

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0