Söndagskänsla igen..

som bekant så gillar jag inte söndagar. Ett litet ord och så rasar känslorna över mig igen... Jag vill verkligen inte göra illa. Men.. jag gör det ändå. Försöker att fokusera på mig, att jag ska må bra. Men att veta att det är jag som gör att du mår dåligt gör så ont i mig. Eller det är ju i och för sig inte bara jag... orsaken låg ju hos oss båda... och det var ju inte ett ögonblicksbeslut precis. Det hade kanske kunnat sluta på något annat sätt, men jag var redan påväg och det spelar ju ingen roll nu heller. Att vara den som tar beslutet. fy fan. aldrig aldrig aldrig mer...

Kommentarer
Postat av: Fia

det är modigt att vara den som fattar besluten.

även om det innebär att det gör ont.

i slutet kommer allt det goda som kommer av det vara värt allt det onda som känns nu.

<3

2009-05-25 @ 11:21:01
URL: http://filosofifia.blogg.se/
Postat av: annsopannso

Håller med, ibland måste smärtsamma beslut fattas och då krävs det som sagt mod. Det har du!

Många kramar!

2009-05-25 @ 12:00:15
Postat av: Anonym

Håller med fia... Ibland måste man göra saker som gör ont... tyvärr...



För att få lite utförsbacke, måste man ju ibland först klättra upp på berget...

2009-05-25 @ 16:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0