Svider i halsen. Upp till kamp!

Jag är så trött på min förkylning!!! Suck suck suck.. : ( Den går inte över utan tar bara om, tredje veckan nu. Är trött på att ta det lugnt... Ohälsa sätter sig verkigen på psyket. Men ikväll så började jag med Kåvepenin så jag hoppas att det är bakterier och inte virus. Jag vill verkligen vara tipptopp inför nästa helg! Måste skaffa mig lite biverkningsmedel mot pencilinet bara oxå, vill ogärna få några lustiga svampar på posten precis! Hela nästa vecka är full med aktiviteter. Körlektion, körövning, grillavslutning på Altira, dans på Ånäsparken på torsdag och sedan resan till Göteborg.

Imorgon är det logpremiär och som jag har längtat. Men som det känns nu lär jag bli sittandes längs kanten, men jag måste bara dit! Eller vi får väll se imorgon hur det känns då. Hela dan har jag vilat i Säter... vilat och sovit. Fast jag var ut och rensade en stund i jordgubbslandet i solskenet. Den stunden det var solsken över dalgången, regnet har efter det stått som spön i backen! Haglade på riktigt duktigt oxå en sväng och åskade så det dånade i nejden.

Ja jag tar väll och återgår till ryggläge en sväng igen. Imorgon är det dax för jobb, enbart läkarmottagning imorgon. Vet inte riktigt vad jag ska göra förutom att hålla koll på läkarna. Ska fila på mitt lilla försvarstal till HSAN kanske oxå.

Kommentarer
Postat av: annsopannso

Vaddå HSAN??

2009-05-22 @ 01:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0