Tung i huvudet

Jag gillar verkligen inte söndagar, inte alls, inte överhuvudtaget. Särskilt inte efter en krogkväll. Tomhet. Ensamhet.

Har en jobbig oro i kroppen... vet varför eller i allafall delvis varför, men ändå. Borde inte vara så svårt att bara säga som det är, mina planer, men det är det. Egna känslor och andras känslor, som ett kaos. Men jag vill vara ärlig och då måste jag våga.

Suck.. känner mig riktigt nere faktiskt. Det var länge sedan nu... men det är väll naturligt kan jag tänka mig. Dipparna återkommer med längre intervall emellan och det är då ett som är skönt. Men nu när jag plötsligt känner mig ledsen igen så blev jag så överaskad... inte förberedd liksom. En separation tar tid... och fortfarande finns sorgen kvar. Tur att tårar inte är skadligt. Fast huvudvärken blir då inte lättare.


Kommentarer
Postat av: Sweetypajen

huga ... inge skoj att vara nere ... hur kan jag hjälpa dig för att komma upp igen??



Bara höra av sig om du vill!!



Kramar!!

2009-05-10 @ 17:17:25
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0