Skrivlusten har varit svag

..en längre tid som ni har märkt. Men det börjar ta sig igen :) Det har hänt en del sedan sist, såklart. Livet är tack och lov inte stillastående. Helgen har varit helt okej, lugn fredag, shopping och dans på lördag, å idag har det både varit segt och energifyllt. Jag har städat, solat och nyss gick Catharina hen efter en pratstund. Tycker om våra samtal... djupa men ändå lättsamma. Som Chatta sa hade vi pratat om det här på jobbet hade det tagit hela veckan och inte ett par timmar. Man hinner verkligen inte prata inom landtingets väggar.

Har pågrund av lite olika orsaker funderat över livet i helgen. Vad som är viktigt. Varje dag är faktiskt en gåva som bör tas tillvara på... Varför är det så lätt att lägga energi på irritation och hålla sig kvar i situationer som inte gör att man mår bra? Jag mår i alla fall bra, är lycklig, känner ro i kroppen. Hoppas intensivt att det är falskt alarm för en av mina vänner... hoppas, hoppas verkligen.

Framtiden... shit, kan inte ens måla upp en bild framför mig hur jag kommer att leva om ett år. Overkligt... men jag längtar som bara den! På tisdag åker min kärlek till USA i tre hela veckor. Lååååång tid.

Och på torsdag fyller jag 30 år... känns inget särskillt. Men jag önskar att Peg hade varit hos mig. Vaknat upp bredvid mig.. Vill ha honom hos mig jämt.

Till helgen är det i alla fall Hudikmaradax! Det ser jag fram emot massor :) jag, SweetyP å Ösundspinglorna ska göra glada Hudik farligt hela helgen lång :) Wieeehaa


Kommentarer
Postat av: Sweetypajen aka. Karolina

Yes yes yes!! Det e typ snart! Jisses vad vi ska fira din 30-årsdag på fredag ler Helt galet!!!!!! Vi ska reagera (det gör vi iofs alltid) i Hudik!! Watch out ;)



Puss

2009-10-18 @ 23:24:08
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: fia

åh. jag saknar dig anka!

2009-10-20 @ 23:27:20
URL: http://filosofifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0