Dansgala på Gärde

Å Herre! Som JanÅke i Expanders skulle säga. Efter våldsamt myckt vel så begav jag mig till slut till den beryktade dansgalan igår. Petz hämtade upp mig vid åttasnåret och vi blev nog båda lite lätt förvånade över ytan som var tillgänglig att dansa på, en HEL ishockeyrink med nyinlagt dansgolv. Det var Wahlströms som spelade först, riktigt bra, välkammat och tillrättalagt. Näst på tur stod Expanders, denna naturkraft från norr. Gudars skymning så bra de är, de körde verkligen gärnet och deras mellansnack var mycket upplyftande. Därefter underbara Shake :)

Kvällen igenom var det kraftigt karlöverskott, och flera duktiga grabbar var där. SÅ det blev mycket dansat för min del. En riktigt kul kväll.

Idag är jag trött, den här knepiga förkylningen jag haft sedan förra söndagen vill varken bryta ut eller gå över. Ikväll blir det kanske utgång med Kakan och imorgon förmodligen dans i Gävle om hälsan håller...


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu tar du mycket foton på er romantiska helg och gör ett fett romantiskt inlägg, jag väntar:)

2009-10-01 @ 12:33:16
URL: http://malinisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0