Näst sista..

fy va jobbigt det känns just nu. Vill helst inte böla så patienterna ser. Får se hur det kommer att gå. På ett sätt känns det skönt att reaktionen kommer för jag har nästan inte kännt någonting förren idag. Jag avskyr avsked, jag tycker om det som är invant och tryggt, har inget direkt behov av att upptäcka nya saker. Men det är just det jag ska göra nu. Lämna det som känns som hemma och skapa ett nytt hem. Ny stad, nytt jobb, nya kollegor, nya patienter, ny väg till jobbet, långt från familjen. Skapa nya nätverk. LÄSKIGT!
Längtar efter Per-Erik så mycket nu.... åhhhhh så jag längtar tills vi får vår lägenhet och får skapa vårt liv tillsammans :)

Nä nu ska jag bita ihop och le med blanka ögon resten av dan...

Kommentarer
Postat av: Catharina

Lycka till med allt nytt tjejen!!



Kram på dej!!

2010-05-01 @ 22:43:31
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja visst är det jobbigt när livet är spännande. Grå vardag är helt tillräckligt för mig. På fullt allvar. Men ändå så är det allt lite spännande med spännande..! :-) Lycka till med flytteriet! Kram

2010-05-03 @ 13:37:00
URL: http://www.livsdans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0