Ostabil

Känner mig så sjukt ostabil idag... allt känns jobbigt och tungt och svårt och ogreppbart. Mental trötthet tror jag. VILL att det ska bli 30 september på en gång. Att vänta känns jobbigt. Att inte ha ett hem är fruktansvärt jobbigt. För ett sådant har jag inte nu. Lånar bara mitt invanda utrymme här på vintervägen några dagar till. Känns som att jag får vara här av vänlighet och sådant vet man ju inte hur länge det håller i sig. Känns som att allt är förändrat . Och det är klart att det är då vi har gjort slut. Men det känns extra förändrat nu. Känner avunsjuka när jag ser "perfekta par". Och ibland önskar jag att det vi var hade varit perfekt. Men det var det ju inte.

Fy fan för relationer. Jag har sagt det förut men ALDRIG mer, vill inte, orkar inte, kommer inte att våga igen...

Nä inget blir bättre av tårar men det är något jag är förbannat bra på. Nu ska jag ut och springa om fötterna håller.

Kommentarer
Postat av: Pajen

Mmm - det där med relationer tror jag vi ska skippa på ett tag ... inte tänka så mycket på det - utan bara vara & hitta oss själva ... typ :) ? :) !



Sen lite hångel & mys kan det juh bli - men inte såpass mycket att man är fast igen ..... på ett tag!!



Det perfekta paret? Finns de? Om vi synar alla sömmar så finns det säkert någon liten skavank på de vi ser som det perfekta paret...



Vi måste skaffa oss ett annat motto .... där vi själv är först i ledet och bestämmer reglerna som vi mår bra av :)



Snart kommer jag & busar med dig <3

2011-08-25 @ 06:49:23
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Jenny S

Pajen har rätt, skit i det där med relationer ett tag... Bryt ihop och kom igen... Och tills du är redo så har bara så roligt som du kan, njut av livet bara...

Kram

2011-08-25 @ 17:53:39
Postat av: Malin

Tror också på att njuta av livet, strunta i alla krav och hur det SKA vara... Alla lever vi oilka, en del i "den perfekta" relationen som inte alls är prefekt...

Lev i nuet, plötsligt är du kär igen och då har du säkert glömt hur rädd du är för att gå in i en ny relation!

Livet gör vändningar som man inte kan varken ana eller förutse... Vem vet Ankan, plötsligt sitter du där gift, några barn och lycklig :)



Kram från mig och lilla H!

2011-09-12 @ 09:41:59
URL: http://www.thomasmalin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0