Som vecka ett idag

Blev så överaskad när dippen kom över mig, det är som ett hugg i magen... eller ett slag i ansiktet. Nu sitter jag igen här i soffan (som inte är min) stirrar ut på löven som rör sig i vinden. En utsikt jag inte ska ha länge till. Tack och lov är löven gröna och sitter kvar på träden. Alltid något.

Känner en enorm stress över att hitta en lägenhet som jag vill bo i. Tänk att tacka ja till något och dan efter trillar lägenheten med stort L in på hemnet... otroligt stressad över det. Stora summor. Stora beslut. Orka! Men just nu orkar jag inte. Sitter i kaoset med ouppackad väska, saker här och var, disk i hon och känner mig allmänt olycklig. Tänker att "ta tag i det du ska göra bara" och så kommer en enorm trötthet över mig.

Tittat på två ok lgh, en igår och en idag. Vet inte? Vänta på nya objekt? Svårt så in i H tycker jag att det är.

Vill sova och vakna till en färdig verklighet. Men ett hem och med lugn och ro och trygghet innom mig. Hoppas att helgen kan föra mig in i dansbubblan igen... Även då det inte går att leva i en verklighetsflykt hela tiden. Men det är skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0