Malung imorgon

Jag har ett stort lugn över mig... bara det känns konstigt. Tittade på två lgh idag. En som jag fick ont i magen av och en som ropade "hemma" till mig... hemmalgh låg dock lite för långt bort ifrån t-banan och mataffärer för att det skulle kännas riktigt bra. Men kanske. Svårt! Det är stora summor det handlar om och stora beslut, vill inte göra något förhastat.

Det känns märkligt att vara i nuvarande hemma, bland våra möbler och saker... utan PE och veta att jag inte ska bo här så länge till. Det är tyst. Men jag har börjat vänja mig redan.

Imorgonbitti blir det avfärd mot malung. Det är blandade känslor för mig. Men mest glädje att ha människor runt omkring mig som jag tycker om. Tror att jag kommer att uppskatta kramar mer nu är vad jag brukar. Saknar närhet väldigt mycket. Men jag tror samtidigt att jag kommer att vara väldigt noga med vilka jag vill vara nära också... jag känner mig skör. Hoppas verkligen att det blir bra dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0