Post Malung

Vilka dagar det har varit... Känsloläget har varit fullständigt lyriskt och jag har kännt mig totalt bortskämd och previligerad av alla de fantastiska danserna jag har fått under dagarna i Malung. Att de som jag mest av allt vill dansa med även vill dansa med mig är... ja en härlig insikt. Men dansen har verkligen varit som en bubbla, en bubbla som skyddat mot verkligheten. När sista extradansen tonade ut i lördags var det som att alla känslor kom tillbaka igen. Fantastiska Togge i Zlips behövde bara säga att jag såg trött ut när vi kramades så kom tomheten och ledsenheten som en våg över mig igen. Det blev en lååång kram.

Igår på vägen hem var det Blender på Högs loge. SÅ bra att vara där igen. Och även där fick jag ett underbart avslut på kvällen. Man kan inte vara annat än glad i Mr Lindymans kraftfulla armar. Och Blender gjorde oss inte besvikna :)

Nu är jag hemma i trygga säter. Det känns så skönt. Åkte till Indal och sprang Elljusspåret förut idag. Får se om jag hinner ta en sväng där imorgonbitti oxå innan vi far till Matfors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0