Livet

Ibland vill jag bara ta en paus. När det blir för mycket. När hjärnan, hjärtat och själen inte orkar och börjar säga ifrån. Jag tror att det är därför jag känner mig så kall och avstängd från och till.

Vad är det jag vill. Jag fyller min tid frenetiskt för att inte ha tid att tänka. Men jag blir trött samtidigt. Jag vet att jag inte kan fly från besluten. . . Men det är så komplext. Tänker jag på vissa saker så är det självklart åt ena hållet, på andra saker lika självklart åt det andra. Att det är svårt att fatta beslut är kanske svaret.

Kärleken är gratis men allting har ett pris.

Kommentarer
Postat av: Jenny S

viktigt att ge sig tid till att tänka (och känna!!!) även om det är jobbigt... Men ibland behöver man inte heller analysera för mycket... Min mamma brukar säga att om man har svårigheter att ta ett beslut och funderar hit och dit så ska man när man håller att bli knäpp, bara släppa det.... För det kommer ett tecken, som gör att man vet hur man ska göra... Och i de flesta fall så fungerar det faktiskt...

Kram sweetheart...

2012-04-16 @ 21:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0