Våruppdatering

Kristihimmelfärd. Är långledig hemma i Säter och då passar virusarna på att anfalla från alla håll. Men men jag ska inte klaga, har inte varit sjuker sedan oktober. Klagar gör jag förvisso ändå, missar Expanders i Gävle ikväll och det känns sådär. Samt en massa pyssel hemma på gården. Trädgårdspyssel är bland det bästa jag vet!

Livet rullar på. Jag känner mig tillfreds och har fullt upp med olika saker. Främst är det Tangodansen som har bitit mig ordentligt! Det är så spännande att lära sin kropp att reagera på ett annat sätt än i foxen. Ta förning på ett nytt sätt och försöka lära sig de sociala koderna i en ny grupp. Tillfredställelsen är stor när vissa stegkombinationer sitter och en mer avslappnad känsla kommer i min följning.

Känner mig glad och nöjd. Försöker att inte tänka på normer och hur livet "ska" vara. Jag vill inte leva som normen, det har jag kommit fram till. Så nu tänker jag bara köra på och leva livet som jag vill ett tag.

Sommaren känns lovande. Snart ska jag och Jiet åka på semester och det ser jag MYCKET fram emot. Och efter det ligger sommardagarna och kvällarna som ett pärlband och väntar på att få upplevas en efter en.



Glad och lycklig är målet och där är jag allt som oftast just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0