Dans för hela slanten

Zlips på Folkan i Matfors, premiär för mig där. Kanonkul! Nu kommer jag ihåg varför Zlips är så bra, sköna funkiga låtar och mycket lugnt. Sånt gillar jag, det var inte så många typiska bugglåtar... buggade nog bara en gång. Hur som hellst kom dit vid tiotiden med Magnus W och Stefan T och sedan dansade jag nonstopp till halvtolv och pausen. Sällan jag har sånt flyt både med att hitta de som jag vill dansa med och att bli uppbjuden : ) Satt bara tre danser under kvällen....

Innan var jag i kyrkan och lysnade på Daniels kör MIX som hade gästkörledare ifrån Uppsala, Afroamerikansk musik. Jättekul och sedan käkade vi med kören i Nya kyrkanshus mittemot GA. Gott : )

Ska ta och försöka sova en stund till innan en sista städning i Daniels gamla lägenhet sätter igång och sedan bär det av till sjukan för lite kvällstjänstgöring!

Dansa bör man annars dör man!


Kommentarer
Postat av: Norrlandsfoxxen

Det vi märkt med Matfors är att så länge det är Zlips eller Blender som spelar är uppslutningen ungefär som igår, men när Shake spelade var det ca 100 betalande, pubbesökarna inräknade!

2007-03-04 @ 14:29:51
URL: http://norrlandsfoxxen.blogg.se
Postat av: Ankan

Jag blir helt deprimerad. Jag kommer inte IN på Bloggen!!! Skriver samma lösenord som jag använde senast men jag kommer inte in! Fan oxå! Fattar ingenting?!

2007-03-05 @ 16:44:20
URL: http://dansanka.blogg.se
Postat av: LEJon

Tjena! När jag nu råkade springa in på din blogg så vill jag passa på och tacka för premiärdansen i lördags, det var verkligen på tiden!

2007-03-06 @ 21:29:11
URL: http://www.lejondans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0