Julafton innom landstingets portar

Ja då var det den 24 december igen, en jul med barmark och motorcyklar ute på vägarna. Plus att jag ägnar min tid på julaftonskvällen på jobbet. (Du och jag Elin)

Daniel jobbade igår men kom till ett sent Julbord i Säter sedan åkte vi med andan i halsen till GA för Julkonsert med Mixkören. Julklapparna öppnade vi efter lite glöggprovning i stearinljusens och granens sken. Bara han och jag =) Riktigt mysigt faktiskt. Jag fick en halsband med ett hjärta på *kär*  Vi hade så trevligt så vi sov över väckarklockan idag faktiskt. Full rulle ut till Timrå för lutfisk hos Daniels mamma och sedan till jobbet och här är jag.

Skojskoj.

Imorgon blir det i alla fall Fest med julbord på Aveny och dans till Shake. Tyvärr så ligger min skor och skräpar hos Malin och Dave så jag måste shoppa skor innan Vemdalen..... smått stressigt.

Nu ska här arbetas...öhhh


God Jul alla vänner och andra bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0