Aldrig nöjd!

Patetiska människa! Blir så less på mig själv...... orkar inte med mig själv ibland. Är så konstig i humöret, lätt till gråten, blåst i skallen (i synnerhet på jobbet) och destå lättare till gråt. Blir orolig för saker som kanske kommer att hända i framtiden, har verkligen fastnat i de tankarna. Är så kär och därför såå rädd för att inte få vara med honom för alltid. Har inte kännt så här förut. Är så emotionell.. hela tiden. Känner mig som sagt patetisk.. Vill inte prata om det med honom för att det är så fjantigt, eller rättare sagt jag vill inte nedlåta mig till att älta så dumma saker. Jag vet ju att han han tycker om mig jätte mycket... älskar mig, vill vara med mig, att han har valt mig.

Är det för att jag har mens som jag är så här?!?!  Nått konstigt är det iaf.

Hade en pissdag på jobbet som inte gör det hela bättre. Dagen började med en våldsam mensvärk. Hade ansvaret för bara tre patienter men ändå fick jag inte till det. Är inte nöjd med min arbetsprestation idag. Talanglöst:( Hatar verkligen dåliga dagar på jobbet, blir verkligen grinfärdig av det. Att känna sig misslyckad, B L Ä !!!

Upplyftande blogg detta.

Håller nog på att bli sjuk i huvudet.

Nä nu får det fn vara nog, här ska det bli possitivitet, och läggas av med fjortismaneren!


   
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0