Ledig helg!

Tänk att dagarna går så fort ändå. Nu är det helg, lönen är på väg in på kontot... snart iaf, då lönespesen kom igår. Skönt med nya frächa slantar. Imorgon ska jag göra stan med min mor och med syrran. Sedan blir det förhoppningsvis en sväng upp till södra för att kolla in lite bugg. Och sedan blir det DANS på kvällen, längtar verkligen!!! Så underbart :)

Jag går in för det här med korta blogginlägg nu för tiden.

Nästa helg blir det fest med Daniels kompisar och helgen efter det blir det fest med mina Roffar. Livet är en fest och en dans på rosor. Samt motgångar såsom vassa taggar och bakisdagar. Det är härligt att leva. Och i detta yrke möter man så många som inte får leva så länge till.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för orden!:) Ja snart är det äntligen en RIKTIG Roffekväll/dag, ska bli helt underbart!! Kram!

2006-11-25 @ 12:23:31
Postat av: Anonym

Laddad för Roffefest? Hörde av Muffen att vi skulle vara hos dig?? Trodde vi skulle vara här, men det spelar egentligen ingen roll men om vi ska sjunga singstars kan det ju vara bättre att vara här med tanke på tv-storleken:) Plus att jag har tvingat iväg david redan:) Men vi hörs om det.

2006-12-04 @ 19:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0