Snö

Vintern är verkligen här nu, stora flingor passerar när jag tittar ut längs storgatan. Daniel är i kyrkan, jag ska nog gå dit och lyssna på dem och få lite helgfrid. Det är dock stökigt (!) hemma och mamma och pappa ska komma förbi lite senare...

Vi hade en riktigt mysig fredagkväll igår, åkte till Kvantum och köpte lite kött och potatisklyftor.Vin till maten och en anka som sov i soffan till efterrätt. Det slår aldrig fel.
Idol.... jag förstår inte riktigt hur folk röstar, säger bara det. Årets Idol känns så förutsägbart det måste ju bli Marcus som vinner, något annat är otänkbart!

Ikväll blir det fest.

Nu måste jag STÄDA och Ducha... tur att GA ligger nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0