Gudrun 2... eller?

Har väntat på den beryktade stormen hela dan, nu på kvällskvisten har det börjat blåsa en aning iaf. Har varit på stan och tagit nytt leg-kort eftersom mitt gamla tar slut mycket snart.... Väntar på att Daniel ska sluta jobbet, var förbi systemet och han var tvungen att stänga butiken :( Dansen börjar kl sju och det tar ju minst en timma att åka till hudik plus blåsten.

Jag måste börja tänka på vad jag äter! Väldigt snart är resterna av helgens brie ost slut, och det mesta i/på min mage.

Köpte ett par jeans igår, så hääärligt att shoppa jeans. Härligt att shoppa det mesta faktiskt ;) Var in på nya Lindex idag, riktigt snyggt och lyxig ton i butiken.

Nu ska det fixas inför kvällen.

Puss och kram världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0