klister överallt

Här tapetseras det för fulla muggar... snart klart :) Imorgon blir det golvklick på menyn, samt borr i väggen. Nästa vecka är det fullt chema, jobbar fem dar, utbildning en dag, fest på lördag (födelsedag) bakis på söndag.

Det största problemet med festen är att jag inte vet vilka jag bjudit... käns som att det är för lite folk. Sedan har jag ju ingen MUSIK och därtill en mycket bristfällig apparat att nyttja musiken med... :(( Men det ordnar sig, kan nog fixa fram ett par högtalare till datorn.

Over and out..

Jo! Muffen vilken tid var det dina föräldrar ville gå på julton?!

Kommentarer
Postat av: Rolf

Ska bli kul med lite kalas:) vad önskar du dig??? presentkort, prylar till lägenheten, smink, sprit??

2006-10-14 @ 16:43:08
Postat av: Ankan

Allt ovan :) Inte presentkort i första hand... Huvudsaken ni kommer, fast just nu ser inte lägeheten så representativ ut! *småstressigt*

2006-10-15 @ 14:28:31
Postat av: Lina

De ville gå lördag 19:00!

2006-10-15 @ 15:06:04
Postat av: Roffe

Nu tycker jag att du måste börja blogga lite....

2006-10-20 @ 19:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0