Ärligt snodd

"I morgon ska jag börja mitt nya liv. Träna, sova, äta nyttigt, sluta bränna pengar och låta bli alkoholen. Tanken stillar ångesten en aning - tills jag kommer på att det är fest i morgon igen. Skjuter upp nya livet till nästa vecka och ler för mig själv. Vet inte vem jag försöker lura. Ingen vet att det är gårdagens smink som mot alla odds överlevt natten."

Jag var bara tvungen Aftonbladets Singel i stan är min ledstjärna ibland ;O) Inte för att jag lever mitt liv som ovan men jag kan föreställa mig det, lätt. Hela jag känns som en ny människa, en ny tjej. Men det är ingen höjdare att leva oansvarigt och festa nätterna igenom som sjuksköterska. Det är en omöjlighet kan jag säga, det har hittentills varit en pärs att vara nykär och inte ha tid till att sova på nätterna 8-) Men jag klagar inte!

Imorgon natt kommer D hem...... LÄNGTAR a lott. Men det har gått bra ändå.
Bloggar, diggar NRJ, diskmaskinen puffar på, det är natt och stan ligger stilla. Självständighet, "allt" är lätt, valmöjlighter, Glassigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0