Bakis

Vilken fylla! Klockan är snart fyra på eftermidagen och jag börjar först nu bli människa igen. Ingen lust till alkohol just nu och lång tid framöver.. Har faktiskt varit ut varje helg sedan den stora förändringen i juli.
Det var både kul och jobbigt igår. Jag pallade inte med att vara kvar på Oscar pågrund av alla val, möjligheter och frågeställningar i mitt eget huvud, så jag gick hem vid halvtvå och jag gick då inte rakt.

Lyxproblem kan tänkas men ändå. För mycket bekräftelse är jobbigt det med. Och att inte kunna se folk i ögonen och vara trevlig utan att det ska uppfattas som en invit är ju skittrist. Gaaa va det finns mycket grabbs i den här stan. Men jag saknar min Mr D. Det ska jäklar i mig snackas och inte bara pysslas med andra aktiviteter när han kommer hem.

Det blev en hel del politiksnack inför valet, riktigt kul faktiskt.

Nu ska jag sätta igång och packa ner vardagsrummet i lådor inför omtapetseringen!


Livet är en fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0