Back to the hood

Jobbar enkel natt. Trött men det beror nog främst på gårdagens nattliga aktiviterter.

När Daniel kom hem efter jobbet i går så kom den stora ommöbleringsanden över mig. Min kära blivande förstod att det bara var att acceptera mina nycker och hjälpte mig att bära och konka runt på möblemanget. Numer har det gamla matrummet blivit data/arbetsrum och matbordet gpryder sin plats  i vardagsrummet : ) Mycket nöjd! Då omförflyttningen drog ut på tiden blev vi inte klara förrän vid 20.30 snåret. Drivna av hunger införskaffades kött och klyftpotatis (viktväktarnas) på kvantum. Sent om sides (00:30)  tog vi taxi ut till Ljustadalen och "efterfest" hos Marcus och Hanna. Kom hem typ 6:30 imorse.... Från och med nu får det vara nog med rusdrycker... blir så ofattbart bakis!

Om två veckor vid den här tiden är vi i Turkiet!

Är så KÄR.  : ) : )

05:00

Fy vad jag är trött nu (!) och  har så varit i ett antal timmar : (
Borde gå in och fylla på mediciner i med.rummet. Jag vill verkligen inte, gjorde det inte de två senaste nätterna heller... men det hör ju till arb. uppgifterna på natten. A verry bad sister!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0