Dans på Aveny till Shake!

Igår bar kosan till Aveny, trots promenadavstndet så tog vi lata storgatsinnevånare bilen.  Då jag hade en bedrövlig danskväll senast jag var ut (Blender i Matfors) var jag lite orolig över att det skulle bli fjasko den här gången oxå.

Vi kom dit lite innan dansen började, inte för att det var tänkt att vi skulle hänga på låset utan pga att vi trodde att dansen började tidigare är den gjorde. Det var INTE många i lokalen till en början! Jag och Daniel var först ut på golvet. Men publiktätheten bättrade på sig stadigt under kvällen, men det var skönt med utrymme på golvet hela kvällen.
En av nackdelarna med Aveny är alla krogbesökare och allt vad det innebär, men denna grupp hade inte så många representanter i går, vilket var otroligt skönt. Det kom mycket dansfolk tillslut och nästan alla av mina favoritkillar var där.
Shake var grymt bra som vanligt! Christine kör gärnet på scen och de har sköna låtar i repertoaren. Jag dansade de flesta danser och hade verkligen jättekul. Vi åkte hem vid 01.  Nöjda och glada

Tyvärr jobbar jag natt nästa torsdag då Blender kommer till stan... :(
  

image5

Så här såg vi ut under kvällen =)

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Vilken fin (och glad) bild av er!!

2007-04-17 @ 11:46:21
URL: http://danstanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0