Måndag igen

Tänk vad veckorna går fort nu för tiden.... det där lät väldigt pensionsmässigt : )
HUr som, inför helgen som varit hade jag förberätt mig mentalt på en ytterst arbetssam helg utan så mycket fritid (jobba fredagkväll, lördagkväll och söndagmorgon) men makterna var goda mot mig och hastigt och lustigt fick jag byta så "mördarhelgen på jobbet" blev till en kanonjobbhelg istället (jobba lördagmorgon och söndagkväll).

I lördags roade jag mig på Linas förfest och drog senare till Oscar... Det var sådär på Oscar, själv var jag inte på så stort partyhumör och så skulle jag jobba dan efter. Promenixade hem vid 01 snåret och satte igång med att röja i köket : )

Igår sov vi ut och köpte med oss lunch från Sibylla och hade picnick i backen nedanför Norrliden, otrooligt mysigt!

Nu ska det bli vattengympa för hela slanten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0