skadeanmälan

Fan oxå!
Sitter på jobbet och väntar på att Länshälsan ska öppna. Gjorde illa nacken i natt, skulle hjälpa en patient högre upp i sängen. Uppenbarligen drabbades jag av en stunds vansinne och tänkte "det klarar jag nog av själv" Men nej det var inte så klokt av mig. Det gjorde inte ont just då utan först ett par timmar senare. Nu sitter jag här med en smärtande nacke samt med en puckel varianten mindre i nacken.... Har skrivit en skadeanmälan och försöker få tag på någon läkare som vill dokumentera skadan. Akutens Ortopeder var tydligen inte där, RTG rond och fraktur rond, så det är ju ingen ide att jag går ner dit.


*SUCKA*

16:30
Jahapp, det blir sällan som man tänker sig. Kom hem till sängen först vid halv elva, småtrött! Kan i alla fall rekomendera en av länshälsans läkare, Margareta Pettersson, hon var jättetrevlig och noggran. Efter mycket klämmande och frågande så sa hon att det inte skulle vara någon risk att jag får men från nacken... Jag skulle smörja med Orudis gel, trycka i mig Alvedon och röra mig som vanligt.

Tips från coachen:

Var alltid två vid patient förflyttning!


Kommentarer
Postat av: Elin

Du måste vara rädd om dig!! Hoppas inte det blir några bestående men på dig!

2007-04-21 @ 11:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0