Natt nr två

Ja timmarna knallar på. Nattarbete har sin charm faktiskt.  Det är mörkt, man smyger runt i korridorerna, har större tid för samtal med behövande patienter, möjlighet till att organisera upp saker och ting tex i lmrummet. Det stora problemet är dock tröttheten, man är inte lika taggad i huvudet. Igår fyllde jag på lm, idag tänkte jag städa och sortera min hylla i medicinrummet... men jag orkar inte! Var piggare igår trots att jag inte sov på hela dan.

Nä det får bli lite Taipei i stället.

Kommentarer
Postat av: Malin

I kväll blir det dans igen. Har bara sovit några timmar i natt så jag e lite orolig för min ork men det infinner sig nog:) Hör senare!

2007-08-31 @ 08:24:50
Postat av: Ann-So

Kan du inte städa min hylla också?? =)
hehe

2007-08-31 @ 09:59:39
Postat av: Ankan

AnnSo: Du är då bra rolig du! *skrattar* Jag skulle inte tro det ;)

2007-08-31 @ 12:44:40
URL: http://www.dansanka.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0