Aktiva dagar

Hela helgen var det ju fullt ös, sångeri och härlig dans bland annat. Igår blev det måndag och jobbdax igen, rätt så lugnt och skönt på jobbet faktistk och på kvällen var det dax för näst sista buggkursen, raggade skjuts frenetiskt då Daniel jobbade. Det gick bra och kursen var riktigt rolig som vanlig. Dock var det extra jättedålig fördelning av könen. Igår var det sju killar och femton tjejer(!) Så det var att stå var annan, inte kul.

Idag var det inte lika lugnt och behagligt på jobbet precis, patienterna kom i ett och det blev nästan som rullande bandprincipen. Känns lite överkokt i huvudet nu : ( Direkt till kören (hann inte lämna in mina stakars buggskor till skomakarn idag heller... måtte de inte gå sönder helt innan jag får tid att gå dit.) övaövaöva JULTONS rep. Och nu är jag rellativt nyligen hemkommer från middag med körstyrelsen. Ser verkligen fram emot vår körresa i april : )

Jag hade nog inte så mycket att berätta om i alla fall.

På torsdag är det Blender på AVENY. Längtar! Hoppas det kommer många intressanta grabbar dit. Har skaffat mig så många nya stjärnor på danshimlen nu och det är jätteroligt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer nog bli fantastiskt på Aveny:) Kul att det går bra med buggkursen, du kommer att vara slipad till Öland:) Undra om det blir någon fest med dansmaffian?? Är ledig i dag, skönt! Saknar dig, puss!

2007-12-12 @ 14:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0