Blender i Hudik!

Sista dansen för i år blev en klockren avslutning på det gångna året. Otroligt skoj : ) Dansade nästan alla, och han med de flesta jag ville dansa med.
Det jag minns mest var allt en tokmysig dans med en rellativt ny favorit, att det kan vara så skönt att dansa, blir överaskad varje gång den beryktade dansorg kommer.
Jag och M gjorde en tur utöver det vanliga igår, jag höll på att fälla honnom tror jag men vi lyckades styra upp det med en skruvliknande tur, jag skrattar fortfarande bara jag tänker på det : ).
En annan underbar dans var med min älskling D efter pausen. Trots att jag fick akut magont gjorde han att världen runt omkring bara försvann, det fanns bara hans armar runt mig... tack för det.

Det var flera grabbar som jag främst dansar med på marorna som var på dansen igår, kul kul. Snart är det DANSMARA i Övik, och efter den så är det bara att räkna ner till sommare med utedans, logdans, folkets park och ÖLAND!!! Hoppas det blir någon stuga ledig! Husvagn funkade ju iof. Men det är bra smidigt med stuga...

Jag tyckte att det var väldigt snålt med applåder igår mellan danserna. Att vi ska ha så svårt att visa vår uppskattning till de individer som ingår i de band som vi uppskattar och tycker så mycket om! Utan dem skulle stor del av dansglädjen bara försvinna. Blender skötte sig finfint i alla fall. : )

Nu är jag för trött för att skriva nå mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0