Velar...

Är inne på Dansmaffians sida stup i kvarten och blir så inspererad av dansen i Ersboda, men jag har verkligen svårt att bestämma mig för att åka eller inte. Det  underbaraste bandet Shake spelar i Umeå, björkarnas stad som ligger liiite för långt bort i alla fall just den 26/12. Vill verkligen åka upp och dansa. Men den systerliga delen av mig bara skriker att jag är korkad som tänker tanken. Vågar inte ens nämna antalet patienter som väntar mig den 27/12 på jobbet. Men jag skulle ju kunna sova i bilen hem. Kudde, öronproppar, glasögonfodral... Hur lång tid det tar att åka till Umeå igentligen?!  Det skulle vara SÅ roligt!


Imorgon ska jag ta Havrix spruta nummer ett, hatar verkligen intramusk sprutor... Å så är jag ju inte riktigt kry heller. Det kanske är magkatarr som jag känner av...

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är långt till Umeå....men det kommer säkert vara en toppendans:) Jag har bara en twinrix spruta kvar, det känns ju knappt! Själv vet jag inte när jag får dansa nästa gång??? Kramar!

2007-12-20 @ 15:08:57
Postat av: Malin

Hejsan!
Jag kommer nog upp torsdagen innan Linas fest och stannar till måndagen, kan inte vara ledig längre.... God jul själv och hoppas att ni får bra helger:) Thomas kommer inte med upp:( Kramar!

2007-12-21 @ 08:53:55
Postat av: Malin

God jul gumman! Puss å kram!

2007-12-24 @ 07:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0