Långsamt

Tiden går inte så våldsamt fort i Säter, i alla fall inte när man är kraslig.
Idag har jag läst en Harleqin (inte så mycket tankeverksamhet direkt) Löst lite Seduko, klappat kissarna, talat lite med mor och med far, tittat ut genom fönstret inte orkat gå ut, stått på bron ett par gånger i och för sig. Ätit en varm smörgås och en rostat druckt lite cola och fruktsoppa och en resorb, och plöjt genom internets danssidor och bloggar upp och ned pluss andra bloggs. Inte särskilt mycket alltså.

Då jag är allergisk mot ljud så sitter jag framför burken med både öronproppar och hörselkopor i/på öronen, databrus är horiblet tycker jag!

Då min blogg faktiskt heter dansanka så skriver jag inte särskilt mycket om just det. Så jag får väll ta och ändra på det :)

Jag gör en liten lista!

Favoritband:

Boogart som tyvärr inte spelar längre. Deras låtar! Både Anna och Petra är gudomliga sångerskor! Sista jag dansade och lysnade till dem var på dansmaran i Övik i september, mot slutet satt jag bara och lysnade och såg på deras show.

Blender oxå ett kanonband med sin publikkontakt och sin härliga musik. Fart och fläkt!

Shake ett superhärligt band med utstrålning, scennärvaro, helt rätt låtar. Kanon helt enkelt! Får se om det blir något party framöver oxå :)

Date gillar deras nya sångare ( vet inte riktigt hur ny han är iof) och de andra killarna oxå. Ett jättebra band.

Zlips bra bra.

Perikles gamla i gården.

Illa jag kommer inte på några fler för tillfället, får skylla på min frånvaro. Är mycket nyfikna på Scotts, hoppas att det blir tillfälle i vår eller i sommar. Det känns redan som sommar innuti mig då jag tittar på sommardanscheman ständigt, fast det är inte så många ute än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0