sommar

Läst en del bloggar från i sommras. Guuud vad jag längtar till sommaren! Livet är magiskt på sommaren, drömmer om jumma och ljusa nätter. Värme, sol, fester, grill, bad och vinden som glider genom trädens kronor :)

Tänkte åka på charter nu i vår, har någon något förslag på resmål. Kriterier: sol, värme, bad, uteliv, billig mat och dryck coh mycket romantik :)

Tänker så mycket på en av mina patienter som inte är med längre, vissa människor har något som man inte kan glömma, ialla fall inte i första taget. Livet är så märkligt. Undrar om tiden man har är förutbestämd... Hon sa att " jag trodde att jag hade mer tid".


Vad lätt jag kommer in på detta ämne. Livet och döden. Men nu är det livet som pågår så det så!


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt med lite blogg igen:) Charter... åk inte till Turkiet, skabbigt. Spanien röstar jag på, inte så billigt men väldigt fräscht! Grekland tror jag e fint oxå... Jobba lungt i helgen, själv ska jga slappa:)

2007-02-08 @ 18:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0