Storgatan by night

Det är inte direkt natt med det är iaf mörk utanför fönstret på storgatan. Jag har jobbat idag men är ledig imorgon tack och lov. Det är tröttsamt att jobba med förkylning i kroppen (undrar hur många gånger jag skrivit förkylning eller sjuk de senaste veckorna på bloggen?!). Hur som, för en stund ringde Nina, vi har inte pratat sedan jag ringde förra gången i juli mitt i separationsvåndorna efter Robin. Trotts att vi inte träffas eller pratar direkt ofta så är det inga svårigheter att snacka, men jag har verkligen lagt av mig med att prata i telefon, efter 40 minuter så var jag helt slut i huvudet :) Vilka olika liv vi lever, hon är tvåbarnsmamma med vaknätter och allt annat som det innebär.

Är inte riktigt redo för det livet än, vill leva tvåsamhet, resa, dansa, njuta, festa och jobba lite till. 

Daniel är på hockey men skulle skynda sig hem till Melodifestivalen :)

Imorgon blir det städ och flytt, Daniels och kanske Malin och Davids :) Hoppas att vi blir färdiga och får sälja lite på fyndlagret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0