Tisdagsuppdatering

... krassligt kan man kanske kalla allmäntillståndet för tillfället. Har efter ca 1,5 veckors småseg förkylning jobbat ned min reservkrafter i botten :(  Helt slut har inte haft någon vidare energi på jobbet sista två dagarna. Pluss att senaste tiden varit tung på jobbet, i snitt dödsfall var tredje dag... Det tar verkligen kraft på något underligt sätt.

Hur som helst. Helgen var innehållsrik, vi var hos Lotta och Andreas i Matfors i fredags pimplade en massa rött, mådde as dan efter. På lördagkväll var Daniel på jobbfest och jag åkte till Hudik och dansade. Helt fantastiskt kul, hade rätt så bra flyt på dansandet. Det känns helt fantastiskt att jag är tillbaka i danssvängen igen, äntligen är jag en hel annkatrin igen. Och så ska det förbli, basta!

Fantastiskt kul att Malin och David har slagit slag i saken och köpt lägenhet, nära mig dessutom =)

För tillfället saknar jag Daniel jättemycket :( Han åkte på jobbkurs till stockholm igår (ett antal timmar tog tågresan pga snön) Är så tom utan honom hos mig.... Att det är möjligt att känna så mycket kärlek! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo, jag tycker oxå att köpet känns jättebra, har ju varit lite anti storgatan men läget känns ganska ok nu:) Vi kan raggla hem från krogen tillsammans nu:)Hoppas att du piggar på dig snart... Vi ska på spa i helgen, välbehövligt kan man säga:)

2007-01-16 @ 21:17:05
Postat av: Malin

Hej! Jag måste hitta ett hem till Mårten innan den 1/2. Kan du inte kolla med dina föräldrar, bror igen?? Pliiis... Lotta kanske vill ha en Mårten??

2007-01-17 @ 23:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0